Home!

Hej hej! Nu är jag hemma på Gotland, i mitt hus!

Vaknade av att pappa ringde typ 11.40, han sa att han var påväg hem (vilket innebär om ca 15min), vi skulle tydligen åka in till stan. Sprang och väckte Joakim slängde i mig frukost in i duschen, sen efter en timma var jag klar! Stressigt!
Vi åkte in till dress man, Joakim tar studenten så vi kollade på kostymer, vi hittade en också! Vi åt lite mat på sibylla, kollade på soffor på tofta möbler och handlade mat.

Det var typ min dag! Slänger snart in ett inlägg om min lilla resa i Kalmar!

Ha det bra sålänge

Dagens outfit: Jeans jacka - H&M                 Jens/leggings - Vero moda                 Halsduk - Vila                 Converse                 Vantar

Dagens outfit: Jeansjacka - H&M
                      Jeans/leggings - Vero Moda
                      Halsduk - Vila
                      Converse
                      vantar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0