God morgon! vs. God middag!

Dagens planeringar:

Som ni ser ganska tomt, eller jag kanske ska på en liten påskmiddag ikväll men det är inte säkert. Jag ska försöka plugga också...

Har suttit och kollat efter balklänning nu i typ en timme, har hittat en som är gudomlig! Verkligen min smak, men det är strl. 36, och den är lång. Fast nu vet jag inte om den ska vara lång eller kort, bara för att jag hittade den här. Tyvärr kan jag inte lägga upp bild på den....

På lovet vet jag faktiskt inte vad jag ska göra har inget inplanerat, eller jag kanske ska följa med mina kusiner till Kalmar, fett najjs. Men det är inte bestämmt än.

Någon som skall äta påskmiddag imorgon, på självaste påskafton?
Jag skall dock inte göra det, mamma och pappa ska på någon påskfest.
Men söndag efter min och Fridas dans så ska vi hem till henne, där min familj också är så ska vi käka påskmiddag!

Kompå en till sak jag har snackat om att jag skulle ta massa bilder, kanske blir så att jag gör det idag när ingenting är inplanerat, men vi får se...

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0