Glad påsk!

Idag är det ju självaste påskafton! Har precis fått letat efter påskägg, jag hittade mitt på typ tio sekunder. Inget bra gömställe! Jag får inte äta godis så jag fick istället, en sminkborste (behövde verkligen det), trosor, bh, ett par öronhängen jag önskat mig, men mamma hade köpt fel så jag ska se om det går att byta dem.

Idag måste jag plugga! Eller packa, nått av det ska jag göra. Det bästa är om jag hinner med båda, för imorgon kväll blir det påskmiddag. Juste Frida såg just att den inte va någon dans bara för att det är påsklov, men det hindrar inte oss för att ha en påskmiddag!

Snart blir det lite lunch, funderar faktiskt på att hoppa in i duschen sen, och efter det kan jag ta dom efterlängtade bilderna. 

Så dagens planer ser ut såhär:

- Städa rummet
- Plugga
- Börja packa lite smått
- Ta bilderna 
- Skjutsa in mamma och pappa till stan (eller jag ska åka med, jag ska inte köra, haha)

Det är bara att sätta igång!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0