fy vad mycket att göra!!!!

Hela helgen har jag spenderat med min underbara kusin! Tyvärr blev hon sjuk på lördags kvällen... Men hon sov över ändå, på söndagen mådde hon inte så jättebra efter maten, men det gick över en liten stund så hon var med på dansen. Efter dansen gick vi hem till henne, och åt bullar, mums!
När jag kom hem så åt vi mat och sen var det bara in till tv:n och lata sig som vanligt.

Imorse var jag as trött, försov mg en timme, tur att jag inte missa bussen. Första lektioen hade vi gympa, vi var 7st. Fyra gick ut och jag, Jossan och Jessica stannade inne och spelade badminton. Skolan har varit ganska seg...

Nu måste jag skriva fysik uppsats och kanske lite so. Har liksom fullt upp hela veckan.

Måndag: Plugga
Tisdag: Moppekurs, kommer hem typ 7.
Onsdag: Trummor, plugga till moppe provet.
Torsdag: Moppekurs, trummor
Fredag: Fagning

Snacka om fullt upp!
Måste nog sätta igång nu!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0