.

Nu sitter jag i sängen och väntar på Frida som är i duschen. Det är sista dagen på stan idag, måste verkligen shoppa nu! Vi åker med båten ikväll...
Vi ska åka till hansa city sen gå på stan ett litet tag, hoppas jag hittar nått.

Det har varit sjukt kul här uppe, skapat många roliga minnen. Leffe, Conny och Ingvar, haha gud vilka människor!! Ni fattar inte och om jag skulle förklara så tycker ni nog inte det är kul men strunt samma.

Tack för den underbara, roliga, minnesvärda resan med dig FRIDA, tack Cecilia för boendet och alla goa skratt.

När jag kommer hem ska jag ta kort på det jag köpt så får ni se, inte för att det är så mycket men men.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0