bad update!(?)

Sorry för urdålig upptadering men  har varit fullt upp, med skolan och "fritiden".
Måndag: Var med Stephanie och tränade att köra med moppen kom hem typ halv 7, bara sätta sig att träna på fysik provet och engelska redovisningen.
Tisdag: Åkte in med bussen till stan skulle på moppekurs, den varade i två timmar, sen hem och träna på so provet.
Onsdag: Idag då! Hade bad i skolan, när jag kom hem så skröv jag ihop min trumma, tänkte lägga in kuddar i den, men blev inte av, så fick skruva ihop den, ställa fram el trummorna, sen äta lite snabbt, nu sitter jag här ser ut som en loddis, och väntar på Jonte, som kommer vilken minut som helst.

pöss pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0