1 april

Fett kul dag idag... Det började med att jag lurade Stephanie att min katt hade dött, inte det roligaste skämtet men hon gick på det! Sen lurade jag Jossan att jag inte skulle komma till skolan för att jag va på sjukhuset. Jag hade åkt in på akuten för att jag vakknade och inte kunde andas ordentligt, haha, hon berättade det för Ida. Bara någon sekund senare fick jag sms från Ida, typ hoppas du blir bättre jag älskar dig... Jag ba satt i bussen och garva för mig själv, sen kom dem till skolan, då satt jag där på bänken och dom ba: Va fan Sofia!
Kanske lite taskigt att skoja om sånt men det var kul.
När vi kom upp i klassrummet så frågade Maria om det var någon som hade blivit lurade, då berättade Jossan det... Sen skrev Maria upp mig för hon trodde jag var borta! Haha, snacka om att slå tre flugor i en smäll.

Åter till dagen, det har varit rätt så roligt, hade ganska fritt idag för att det var bara vi nior på eftermiddagen. 
Snart ska jag hoppa in i duschen, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Vi hörs senare kanske...

pöss pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0