Tisda'

Idag va jag me Jessica, ruligt! Vi har gjort en massa saker... Vi har gjort pannkakor och jag tror aldrig jag har gjort så dåliga pannkakor i hela mitt liv, degiga och brända. Aja skit samma det var kul iallafall. Vet ännu inte hur jag ska fira nyår...fast jag har några planer :P Vi får helt enkelt se hur det blir.
Imorgon ska jag gå på stan, kanske köpa skor och något att ha på mig på nyår. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Orkar inte ha känning, men får se va det blir. Tiden går så jälla fort, skolan börjar nästa vecka. Inte kul, orkar verkligen inte me skolan. Nu börjar alla prov också, usch! Nu ska jag gå ner och se om det blir någe mat för jag e hungrig!! Skriver imorgon om jag hinner...
 
pöss pöss    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0